Subject: liiklusvälise tegevuse loa taotlused
From: "Allan Kalve" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Erki Ruben" <[email-masked]>, "Jaanus Saat" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 16:48:47 +0300

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus saadab  kaks taotlust liiklusvälise tegevuse loa
saamiseks.

Lisatud:

1.	Taotlus koolibussipeatuse rajamiseks Kõmmaste-Hatu tee (11231)
5,27 (paremal) ja 5,30 (vasakul);
2.	Transpordiameti 14.01.2025 luba nr 7.1-2/25/20148-3;
3.	Taotlus Pärniti bussipeatuse rajamiseks  Keila-Haapsalu tee (17)
17,30km (paremal)
4.	Transpordiameti 13.01.2025 luba nr 7.1-2/25/20150-3;
5.	Pärniti bussiooteala eskiislahendus.

Lugupidamisega

Allan Kalve

nõunik • haldusosakond
5470 0738 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lääne-Harju Vallavalitsus

679 0600 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.